Ångrar mig inte en sekund.

har nu skaffat en ny blogg mest för att mina vänner hemma i Storuman ska kunna läsa och se vad jag gör på dagarna. Min snälla kompis Sofia var så snäll och hjälpte mig att fixa massa. Läs gärna hennes blogg den är superfin. www.skimmer.blo.gg  heter den! 
 
Jag har iallafall nyligen flyttat till Umeå och börjat gymnasie på Midgårdskolan. ångrar mig inte en sekund! jättemysig stämning på skolan och allt känns bara bra. Första veckan var värst, himla stor hemlängtan och så vidare men jag känner att de känns bättre och bättre med tiden. 
Min klass MU1B är helt underbar. 30 stycken glada människor. kunde inte fått bättre. och bäst av allt är att dom har samma intresse som mig. MUSIK!
 
de ända som fattas är mina vänner i storuman och anton. saknaden är så stor. men de rullar ändå på. På kvällarna pluggar jag, spelar piano och är med evelina typ. vi hittar på mycket konstigt.. ikväll ska vi ut i skogen. men jag ska se vad jag hinner men slänger nog in ett inlägg då. puss
 
 
 


2013-08-28 17:26:19

hej gumman hur mår du och är det kul på skolan? älskardig mest av allt!<3

Svar: sötnos, jag mår bara bra och de är bra på skolan! älskar dig oändligt mycket! saknar efter dig och längtar tills jag får träffa dig!<3
mariellekarlsson.blogg.se

2013-08-28 17:31:46

duär, okej vad bra hjärtat! åjag dig! saknar dig också!! jag också de ska bli så kul å träffa dig igen!!<3






Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress (Publiceras inte!)

Din Hemsida eller Blogg

Skriv en kommentar