..

Fredag imorgon, de betyder helg och hem till Stensele. Var planerat att jag skulle vara med Anton istort sätt hela helgen. men som vanligt så blir de aldrig som man tänkt. lesss.. är bara allmänt deprimerad idag. spanskaläxförhör imorgon så måste väl plugga lite till det också! Usch.. 
 
tur vi har världens bästa svenskalärare. vi Fick sluta kvart över 1 tack vare honom! perfekt! men imorgon blir de en rätt dryg dag och sen cyklar jag hem hit och packar sen åker jag med bussen vid klockan 5! får väl se vad som händer ihelgen.. aja orkar inte skriva mer nu. förkrossad. godnatt.
 
 
 saknar tiden när allt va så bra..duåjag..
 
 
 
 


2013-08-29 23:18:50

Jag saknar dig så otroligt mycket hjärtat! kom hem så fort du kan!! jag längtar jätte mycke efter dig!! Älskar dig mest av allt!!<3 du är underbarast i hela världen!

Svar: jag kommer imorgon. älskar dig!<3
mariellekarlsson.blogg.se






Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress (Publiceras inte!)

Din Hemsida eller Blogg

Skriv en kommentar