Maja bloggar!

Hej marielles alla miljoner läsare!
Jag tänkte att jag ska blogga lite åt hon eftersom att hon är väldigt dålig på att göra det själv, denna fina blogg kan ju inte dö ut ;)
 
Jag vill också tala om att du är VÄLDIGT saknad här hemma i Stensele. Det känns tomt att inte åka med dig i bussen varje morgon, hitta på några tokiga saker, få skratt-anfall åt dig och din klantighet. Detta är bara några saker (skulle kunna säga 10000). 
Men jag tror ändå att du trivs bra i Umeå och det är huvudsaken!! bara du inte kommer hem med pokemon-dräkt en vacker dag, för då blir jag besviken..
Hoppas att du kommer hem snart och har tid att va med mig en stund, de skulle vara guld värt!
 
Marielle är världens finaste vän och jag älskar dig otroligt mycket ska du veta. Du är en vän som alltid finns där om man vill prata. Jag kan alltid berätta allt för dig. Sånna vänner är värdefulla!
 
ALLA I UMEÅ SKA VARA SNÄLLA MED MARIELLE FÖR ANNARS DÅ KAN DOM TA SIG I RÖVEN!!!
 
 
PUSS HEJ LEVERPASTEJ
 
//Maja din coola swag vän.
 







Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress (Publiceras inte!)

Din Hemsida eller Blogg

Skriv en kommentar