TORSDAG

har inte skrivit på länge..vet inte varför har bara inte orkat. igår gymmade jag, evelina, johannes och sandra efter idrotten. det var sjukt skönt. och träningsvärken är i min mage och ben idag. känns bra.
idag slutar vi typ sent tror jag men sen blir det hemresa. wihoo..

imorgon är de älgjakt som gäller. längtar såå sjukt! kommer bli väldigt bra! Blir som en långhelg för mig :)
avslutar detta inlägg med en på jag och min saknade och älskade vän.

 
saknaden till dig bästavän är enorm. att inte få se ditt vackra leende varje dag och att inte få vara med dig varje dag och hitta på massa konstiga saker. du ska veta att jag saknar dig varje dag. och jag önskar jag kunde vara med dig precis just nu. saknar att träffa dig varje dag.. älskar dig!
Ottilia Andersson du är världens bästa!<3
 


2013-09-07 18:46:43

Saknar dig och våra påhitt hela tiden då du är borta. Puss älskar dig världens bästa<3






Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress (Publiceras inte!)

Din Hemsida eller Blogg

Skriv en kommentar