22 april 2014

Idag är de tisdag och jag känner mig ganska glad att vara tillbaka i Umeå! Solen skiner och gräset är grönt så det är ganska skönt! 
Hade bara två lektioner idag sedan hämtade mamma mig och vi åkte tillbaka till lägenheten för att få i oss lite mat. 

Efter maten kom Cornelia till mig och vi cyklade till Ersboda, för att kolla runt lite. Det var trevligt som vanligt! 
Fick med mig en träningsdress hem.  
Här är bilderna på det jag köpt och fått idag:


Träningsbyxor och jacka, från stadium 
399kr.  Verkligen jätteskönt och värt pengarna!
Sen köpte jag en rosa, söt kakburk på ÖB för bara 29kr. Så nu har jag en till kakburk till samlingen. Den andra jag har fick jag i julklapp av Maja.

Fick sockar och en lite tjockare hudkräm av mamma. 


Just nu har jag lagt mig i sängen med en skål med vindruvor och ska se pretty little liars. Myskväll. Saknar bara hjärtat, tomt utan honom.💕

Har bestämt mig för att försöka blogga några gånger i veckan. Eftersom många har tjatat på mig. 



 







Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress (Publiceras inte!)

Din Hemsida eller Blogg

Skriv en kommentar