4 Januari 2014

ganska så coolt att det är 2014 nu, alltså fyller jag 18 nästa år, helt sjuuukt..vill inteee.
nu var det ett bra tag sen jag skrev, så jag tänkte överraska med ett litet inlägg så du som nu läser inte tror att jag glömt bort bloggen.. ahhaha.
jag sitter iallafall med ottes Macbook just nu och känner mig bara allmänt cool. hon duschar..
sen ska vi tillbaka till mig och göra lite finmiddag. förhoppningsvis ska jag till anton ikväll och sova där dom sista dagarna nu innan skolan börjar. känns hemskt.. aja de är inte så jättelänge kvar till sommarlovet ändå. om man tänker på de viset ;)
eftersom jag inte skrivit något på flera flera månader så orkar jag inte berätta allt som har hänt och sånt skit men jag har under tiden
 
klarat skoterkortet
pluggat supermycket
umgåtts med mina fina vänner
haft hemlängtan
gått på stan
köpt presenter & julklappar
varit med anton
ätit på mc donalds alldelss för mycket
 

ja massa mer har jag säkert gjort.
men nu är jag less på dehär.
håll kvar om en snar framtid kommer ett nytt inlägg de lovar jag, men inte när;) (lurigjagär)
puss
 
 
 







Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress (Publiceras inte!)

Din Hemsida eller Blogg

Skriv en kommentar